Întrebări frecvente

 

Cum intru în posesia filmului?

Odată ce ai comandat și plătit un produs din secțiunea Resurse Media, vei primi un email de confirmare din partea noastră în care vei primi toate detaliile despre starea comenzii tale și pașii pe care trebuie sa ii urmezi. De indată ce plata a fost transferată în contul nostru vei primi un link securizat prin care vei putea descarca filmul achiziționat.

Din motive de securitate, linkul rămâne activ doar 10 zile de la data primirii lui.

 

Se poate returna produsul cumpărat?

Produsele Resurse Media nu pot fi returnate.

 

Care sunt modalitățile de plată?

Plata acceptată de secțiunea Resurse Media este cea folosind cardurile bancare prin sistemul Mobilpay - Integrator Plăți Online prin card bancar (operator de carduri agreat Visa și MasterCard). Tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al Băncii Naționale Române în ziua plății.

 

Pot să cumpăr dacă nu sunt înregistrat?

Din motive de securitate, nu poți achiziționa de pe site-ul nostru dacă nu ești înregistrat. După procesarea plății vei primi un link pentru a descărca filmul achiziționat, link securizat prin folosirea numelui de utilizator și a parolei cumpărătorului. Astfel, numai utilizatorul pentru care s-a efectuat plata poate descărca filmul respectiv.

 

În ce monedă plătesc?

În secțiunea Resurse Media tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al Băncii Naționale Române în ziua plății. Poți folosi și un card în euro, conversia facându-se automat prin servicul de plată oferit de partenerul nostru MOBILPAY.

 

Am drepturi depline asupra filmului cumpărat?

Drepturile asupra filmului pe care le obții în urma cumpărării sunt stabilite chiar de cumpărător în momentul achiziției. Acestea sunt specificate în configuratorul de preț și desfășurate în factura aferentă tranzacției.

 

 

 

 

Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta, nu ezita să ne contactezi pe adresa office@exploremedicinetv.com și îți vom răspunde în cel mai scurt timp!